انتخاب آبمیوه گیر صنعتی

راهنمای جامع خرید آبمیوه گیر صنعتی هیمورا دیدگاه بگذارید

آشنایی با آبمیوه گیر های صنعتی

دستگاه های آبمیوه گیری در گروه تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند که به دلیل کاربرد بالا در مدل ها و ابعاد متفاوتی ساخته می شوند. اگر به صنعت مواد غذایی نگاهی داشته باشیم، خواهیم دید که تلاش های زیادی برای رونق آن صورت گرفته و دستگاه هایی وارد این بخش شده اند که برای استفاده در فضاهای بزرگ طراحی شده و پاسخگوی نیازها در این حوزه ها می باشند. سرپا نگه داشتن این صنعت بزرگ به دلیل دست آوردهایی است که با تلاش مهندسین جوان صورت گرفته است. آبمیوه گیرهای صنعتی هیمورا در چندین مدل ساخته شده اند و این عامل باعث شده دست کاربر در انتخاب آبمیوه گیر صنعتی متناسب با نیازش باز باشد.

همان گونه که از نام این آبمیوه گیرها نیز مشخص است برای استفاده در بخش های صنعتی طراحی شده اند و در کافی شاپ ها و مراکز عرضه آبمیوه از آنها استفاده می کنند. این دستگاه ها دارای طراحی متفاوت و پیچیده ای هستند و این عامل باعث متمایز شدن آنها از دیگر آبمیوه گیرها شده است. قدرت این تجهیزات به قدری است که در طول روز قادر به آبگیری از حجم وسیعی از میوه ها هستند. گروه صنعتی هیمورا با بهره گیری از تکنولوژی نوین توانسته آبمیوه گیرهای پر قدرتی را طراحی و تولید کند. در اینجا سعی کردیم راهنمایی های لازم برای خرید این دستگاه ها را بیان کنیم.

انتخاب آبمیوه گیر صنعتی

آبمیوه گیرهای صنعتی هیمورا

همان گونه که در بالا نیز گفته شد، گروه ماشین سازی هیمورا از تولید کنندگان دستگاه های صنعتی آبمیوه گیری است و این تجهیزات پرکاربرد را در چندین مدل و ظرفیت متفاوت طراحی و تولید کرده است. تمامی دستگاه های آبمیوه گیری هیمورا به صورت استاندارد ساخته شده اند و تمامی تلاش ها در این راستا بوده که بهترین دستگاه ها از نظر استاندارد و رعایت بهداشت وارد بازار شود. این آبمیوه گیرها مدل های متنوعی دارند و برای آبگیری از میوه های متفاوتی کاربرد دارند. شما با شناخت آبمیوه گیرهای هیمورا می توانید در انتخاب آبمیوه گیر صنعتی مورد نیاز خود تصمیم گیری کنید. برای مطالعه بیشتر می توانید وارد این لینک شوید. به گروهی از این دستگاه ها در زیر اشاره شده است:

  • دستگاه های آبگیری پولی پرس
  • دستگاه های آبگیری چند کاره
  • دستگاه رب گیری پرتابل
  • آبمیوه گیرهای رومیزی
  • دستگاه های آب انار گیر
  • آب میوه گیرهای صنعتی کرفس
  • دستگاه های آبلیمو گیری
  • دستگاه های آبگیری غوره
  • آب میوه گیرهای صنعتی هویج
  • آب میوه گیرهای انگور
  • آبمیوه گیرهای صنعتی سیب
  • آب گوجه گیرها
  • دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی در ظرفیت های متفاوت
انتخاب آبمیوه گیر صنعتی

نگاهی به ساختار کلی آبمیوه گیرهای صنعتی

ساخت آبمیوه گیرهای صنعتی با رعایت برخی استانداردها انجام می گیرد و از متریال هایی در ساخت آنها استفاده می شود که رعایت بهداشت در مورد آنها راحت بوده و بدون نگرانی از زنگ زدگی بتوان دستگاه را شسته و تمیز کرد. آبمیوه گیرهای صنعتی هیمورا مجهز به قطعات با کیفیت بوده و در طولانی مدت بدون نگرانی از استهلاک آنها می توان به منظور آبمیوه گیری از میوه های مختلف مورد استفاده قرار داد. تمامی این دستگاه ها دارای یک بخش ورودی و خروجی هستند، میوه ها و یا سبزیجات از بخش ورودی به داخل دستگاه ریخته و آب گرفته شده، از خروجی دستگاه خارج می گردد.

البته قسمتی نیز به منظور تخلیه تفاله در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که برخی از آبمیوه گیرهای صنعتی هیمورا برای گرفتن آب سبزیجاتی مانند گوجه و کرفس طراحی شده اند. انتخاب آبمیوه گیر صنعتی متناسب با نیاز از موارد بسیار مهمی است که با در نظر گرفتن برخی استانداردها انجام می گیرد.

نکاتی که باید در زمان خرید آبمیوه گیرهای صنعتی بدانید

قدرت موتور

قدرت موتور آبمیوه گیرها تاثیر مستقیمی در عملکرد و میزان مصرف برق در آنها دارد. حتی این مورد تعیین کننده قیمت آبمیوه گیرها نیز می باشد. قدرت موتور این دستگاه ها باید به گونه ای باشد که قابلیت تحمل خاموش و روشن های پی در پی را داشته و بتواند روزانه حجم بالایی آب میوه را بگیرد.

سرعت آبمیوه گیری

سرعت آبمیوه گیری در دستگاه های صنعتی دارای اهمیت بسیار بالایی است. هر چه فرآیند آبگیری سریع تر انجام گیرد باعث بالا رفتن راندمان کاری می گردد. البته لازم به توضیح است که هرچه سرعت آبگیری سریع تر باشد، اصطکاک دستگاه بالاتر بوده و غلظت آبمیوه کاهش می یابد. سرعت آبگیری در انتخاب آبمیوه گیر صنعتی نقش مهمی را ایفا می کند.

جنس تیغه

از مهم ترین اجزای یک دستگاه آبمیوه گیری، تیغه آن است. در ساخت این قطعه مهم معمولا از پلاستیک فشرده، فولاد ضد زنگ و یا تیتانیوم استفاده می کنند. تیغه این دستگاه ها بایستی بسیار مقاوم باشد تا توانایی خرد کردن انواع میوه ها را داشته باشد. عدم زنگ زدگی تیغه به متریالی که با استفاده از آن ساخته می شود، بستگی دارد. در آبمیوه گیرهای صنعتی از تیغه هایی استفاده می شود که دوام و استحکام بالایی داشته و قدرت خردکنندگی انواع میوه ها و سبزیجات را داشته باشند.

طراحی و جنس بدنه

ساخت بدنه آبمیوه گیرها با استفاده از متریال هایی انجام می گیرد که علاوه بر استحکام بالا، شیک و زیبا نیز باشد. در ساخت آبمیوه گیرهای صنعتی هیمورا بیشتر از استیل استفاده شده که استحکام خوبی داشته و دارای ویژگی ضد زنگ است. جنس بدنه در انتخاب آبمیوه گیر صنعتی تاثیر گذار است.

توجه به دهانه آبمیوه گیر

منظور از دهانه آبمیوه گیر، بخش ورودی میوه و سزیجات است. هر چه قطر و اندازه دهانه این دستگاه ها بزرگ باشد به راحتی مواد به داخل دستگاه ریخته می شود. از مهم ترین مزیت های دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی با دهانه بزرگ این است که زمان برای خرد کردن میوه ها صرف نمی شود.

قیمت دستگاه

تمامی موارد ذکر شده در بالا در قیمت و انتخاب دستگاه آبمیوه گیر صنعتی تاثیر گذار خواهد بود. شاید اتفاق بیفتد که شما دستگاهی بخرید با قیمت پایین، اما با قطعات و متریال های بی کیفیت، مطمئنا این امر به ضرر شما خواهد بود. پس در زمان خرید آبمیوه گیرهای صنعتی به قیمتی که دارند، توجه نکنید، جنس بدنه و بخش های داخلی و قدرت و توان قطعات اصلی آن برایتان مهم و در اولویت باشد.

انتخاب آبمیوه گیر صنعتی

چگونگی کسب درآمد با انتخاب دستگاه آبمیوه گیر صنعتی

استفاده از این دستگاه ها برای کسب درآمد و راه اندازی مکانی برای عرضه انواع آبمیوه بهترین گزینه به شمار می رود. حتی اگر هزینه اجاره محلی برای این کار ندارد نیز به راحتی تنها با استفاده از وسیله نقلیه خود می توانید جهت آبگیری از گوجه و یا انگور در فصل پخت رب و شیره از این تجهیزات پر کاربرد استفاده کنید. دستگاه های آبگیری صنعتی هیمورا به دلیل تنوعی که در ساخت آنها صورت گرفته، انتخاب عالی برای استفاده در مراکز عرضه آبمیوه و کافی شاپ ها هستند. شما خیلی راحت می توانید یکی از این دستگاه ها را انتخاب و یک مرکز فروش و پخش آب میوه و سبزیجات راه اندازی کنید. رعایت بهداشت این آبمیوه گیرها بسیار راحت بوده و می توانید بعد از هربار استفاده آنها را شسته و تمیز کنید.

انتخاب آبمیوه گیر صنعتی

نتیجه گیری

آبمیوه گیرهای صنعتی در گروه تجهیزات پرکاربرد در آشپزخانه های صنعتی هستند که به منظور آبگیری از انواع میوه ها و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب این دستگاه ها به آن توجه می کنند، جنس بدنه و تیغه آنها است. نوع متریال استفاده شده در ساخت این دستگاه ها نقش بسیار مهمی در قیمت این دستگاه ها و همچنین ماندگاری و عمر بالا در آنها خواهد داشت. گروه ماشین سازی هیمورا دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی متنوعی را طراحی و تولید کرده و کاربر در انتخاب آبمیوه گیر صنعتی خود دستش باز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *