خرید یخ سازهای پولکی

5 دلیل برای خریدن یخ ساز های پولکی هیمورا دیدگاه بگذارید

 دلیل برای خرید یخ سازهای پولکی هیمورا

امروزه شرکت هیمورا بعنوان یکی از طراحان اصلی و موفق یخسازهای صنعتی در سطح ایران و خاورمیانه شناخته شده است، از یخسازهای تولیدی این شرکت می توان به یخسازهای حبه ای، پولکی و قالبی اشاره کرد که هر کدام ویژگی های بفرد خود را دارند، یخسازهای پولکی جزو رایج ترین یخسازهای این شرکت می باشند که حالت صنعتی داشته و در صنایع مختلف به مصرف می رسند، در این مقاله قصد ارائه مطالبی در مورد یخساز پولکی را داریم و 5 دلیل برای خرید یخ سازهای پولکی هیمورا آورده شده است، لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خرید یخ سازهای پولکی

دلایل خرید یخسازهای پولکی هیمورا

دارای قطعات استاندارد و مرغوب

یخسازهای پولکی هیمورا مطابق با استانداردهای معتبر جهانی طراحی شده اند، در واقع تک تک قطعات این دستگاه از نوع درجه یک بازار می باشند و در ابتدا توسط سازمان مدیریت کیفیت ارزیابی شده اند سپس به کارخانه فرستاده شده اند.  با توجه به کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه ، خرید یخ سازهای پولکی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

استانداردهای مطابق با یخسازهای پولکی هیمورا شامل ISO 9001 : 2008 می باشد، همین عامل کیفیت دستگاه را برای همگان روشن کرده و مصرف کنندگان را به خرید یخسازهای پولکی هیمورا راغب نموده است.

قابلیت تولید در ظرفیت های مختلف

یخسازهای پولکی هیمورا در مدل ها و ظرفیت های مختلف قابل تولید می باشند، بنابراین مصرف کننده در انتخاب یخساز مشکل ظرفیت نخواهد داشت و می تواند بر حسب نیاز و نوع استفاده ظرفیت مورد نظر را خریداری نماید، به گونه ای که ظرفیت های کوچکتر این یخساز را می توان در کافی شاپ های کوچک استفاده کرد و ظرفیت های بالا بهترین گزینه جهت استفاده در تالارها و رستوران های بزرگ می باشد، همچنین امکان تولید این دستگاه به صورت خانگی نیز وجود دارد، این عامل یکی از دلایل اصلی خرید یخسازهای پولکی هیمورا توسط مشتریان است.

قابلیت استفاده در صنایع مختلف

یخ سازهای پولکی هیمورا در صنایع مختلف قابل استفاده می باشند و می توان از آنها به صورت چند منظوره استفاده کرد، بگونه ای که این یخساز را می توان علاوه بر موارد خوراکی جهت خنک سازی محیط نیز استفاده کرد، همچنین یخسازهای پولکی در بتن سازی ها (جهت جلوگیری از ترک خوردن بتن)، پروژه های عمرانی و ساختمانی نیز بیشترین استفاده را دارند.

از یخسازهای پولکی هیمورا می توان جهت خنک نگهداشتن مواد غذایی از جمله گوشت قرمز، مرغ و ماهی استفاده کرد، در واقع بعد از ذبح دام ها حرارت بدن آنها افزایش یافته و باید از خنک کننده هایی جهت کاهش حرارت بدن آنها و جلوگیری از فساد استفاده کرد، در این شرایط بهترین گزینه استفاده از یخ های پولکی است که این کار تنها از طریق یخساز پولکی هیمورا میسر می گردد. برای اطلاع از قیمت و خرید یخ سازهای پولکی با مشاوران آنلاین هیمورا در ارتباط باشید.

یخسازهای پولکی هیمورا در صنایع داروسازی و شیمیایی نیز به مصرف می رسد و نیز در صنعت لبنیات از یخ جهت نگهداری خامه و کره استفاده می شود. به همین دلیل باید گفت یخسازهای پولکی بهترین دستگاه جهت استفاده در کشتارگاه ها، شیلات، مرغداری ها، بتن سازی ها و عمرانی و … محسوب می شوند.

سرعت عمل بالا در تولید یخ

یخسازهای تولیدی هیمورا از لحاظ سرعت به دستگاه های مشابه ارجیحت دارد، به گونه ای که در طول شبانه روز دو بار از قابلیت تولید یخ برخوردار است، یعنی پروسه کاری این دستگاه هر 12 ساعت یکبار می باشد، میزان تولید یخ در این دستگاه برحسب ظرفیت دستگاه شکل می گیرد، یعنی اگر ظرفیت دستگاه 1 تن باید در هر 12 ساعت 1 تن یخ تولید خواهد شد، این عامل نیز مصرف کنندگان را برای خرید یخسازهای پولکی هیمورا واداشته است.

دارای خاصیت ضد ساییدگی و طول عمر بالا

در تولید یخسازهای پولکی هیمورا از جنسی مرغوب و باکیفیت استفاده شده است، یعنی بخش داخلی و خارجی یخساز از استیل باکیفیت و نگیر می باشد که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و زنگ زدگی دارد.

استیل در برابر برودت و ضربات احتمالی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد و با خم شدگی مواجه نمی گردد، تمامی این عوامل در افزایش طول عمر دستگاه موثر است، در نتیجه با استفاده طولانی مدت از آن هزینه اولیه قابل برگشت است.

این دستگاه بر طبق اصولات وزارت بهداشت طراحی شده و تمامی قطعاتی که  مستقیماً با آب و یخ در تماسند از استیل بهداشتی است، این عامل در فروش بالای این دستگاه و رضایت مصرف کنندگان بسیار تاثیرگذار بوده است.

خرید یخ سازهای پولکی

ویژگی های یخسازهای پولکی هیمورا

  • یخساز پولکی هیمورا از قابلیت تولید یخ هایی به شکل پولک و سکه برخوردار است، یخ های تولیدی توسط این دستگاه تمیز و خشک می باشند.
  • کمپرسور کاربردی در یخسازهای پولکی هیمورا از سطح قدرت بالایی برخوردارند و برحسب درخواست مشتری می توان آن را از نوع کوپلند و یا دانفوس انتخاب کرد.
  • یخسازهای پولکی هیمورا مجهز به درام دوجداره هستند و گاز مابین جداره ها به صورت یکنواخت به جریان در می آید. با خرید یخ سازهای پولکی می توانید به کیفیت این دستگاه  پی ببرید.
  • بدنه این یخسازها کاملاً یکپارچه است که به راحتی قابل شستشو است، همچنین این دستگاه مجهز به تیغی تیز است که یخ ها را در حالت سکه ای برش داده و نیازی به تیز شدن مجدد ندارد، چرا که تیغ در حین برش توسط یخ ها تیز می گردد.

خصوصیات خرید یخ سازهای پولکی هیمورا

تولید در ظرفیت ها و مدل های متنوع

  • مجهز به تیغ تیز و استیل
  • تولید یخ های بهداشتی و خشک، بدون اینکه در آنها چسبندگی ایجاد گردد.
  • تولید براساس تکنولوژی جدید جهانی
  • استفاده از قطعاتی مرغوب و استاندارد
  • خرید یخ سازهای پولکی مقرون به صرفه می باشد.
  • مصرف بهینه انرژی
  • سرعت عمل بالا در تولید یخ
  • ضد ساییدگی و طول عمر بالا
  • دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

برای مشاهده یخساز های پولکی هیمورا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *